בדיקת רכב לפני קניה – מה חשוב לבדוק?

טיפים בדיקת רכב לפני קניה

מחפשים רכב שמתאים לצרכים שלכם? מלבד תקציב ישנם לא מעט דברים שכדאי לבדוק בשלב שלפני קניית הרכב. לא תרצו לגלות דברים שליליים על הרכב אחרי שכבר העברתם בעלות והוא כבר שייך לכם, לכן תהליך הבדיקה הוא חיוני ויגדיל את הסיכוי שאכן תרכשו רכב איכותי ולא "תיפלו בפח" מול מוכר שלא ממש מגלה לכם את כל התמונה בנוגע לרכב…

ישנם דברים שתוכלו לבדוק בעצמכם אך במידה ומדובר ברכב שעלותו גבוהה מומלץ בהחלט לבצע בדיקה במקום המתמחה בבדיקה לפני קניה, באמצעות שילוב של ניסיון וטכנולוגיה מתקדמת תוכלו לצמצם משמעותית סיטואציה לא רצויה וליהנות מקניה טובה שתשרת אתכם גם לאחר הקנייה.

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים רכב?

1. היסטוריית תאונות של הרכב – היום ניתן לתקן כמעט כל תקלה או מכה ברכב לכן המצב הנוכחי של הרכב אותו אתם רוצים לרכוש לא תמיד מעיד על מצבו האמתי. באמצעות בדיקה יסודית תוכלו לגלות האם הרכב עבר תאונה אשר פגעה בו באזורים חיוניים אשר ישפיעו את איכות או גרוע יותר, בטיחות הרכב. לדוג': ממש לא תרצו לרכוש רכב שקיבל מכה בשלדת הרכב (שאסי) התומך בחלקים השונים של הרכב.

2. האם הרכב ממושכן, משועבד או גנוב – ישנם מצבים בהם בעל הרכב יכול לבצע מול הקונה העברת בעלות אל אף שהרכב כבר לא ממש שלו, בסיטואציה כזו למרות שרכשתם ושילמתם ממיטב כספכם עבור הרכב לאחר הקניה אתם יכולים לגלות שהרכב בכלל משועבד לבנק ויכולים להגיע אליכם הוצאה לפועל ולקחת את הרכב למרות ששילמתם בעבורו! לכן בדיקה מקדימה יכולה ממש להציל אתכם בסיטואציה בה אתם עלולים להפסיק גם את כספכם וגם את הרכב שקניתם. לא פייר?! בהחלט, אבל כך הדברים עובדים ובטח ובטח שלא תרצו ליפול קורבן לסיטואציה כזו.

3. מצבו המכני של הרכב – באמצעות מכשיר מיוחד המתחבר למחשב הרכב ניתן לבצע בדיקה יסודית יותר של מערכות ממחושבות ואלקטרוניות במטרה לאתר תקלות שונות ברכב במטרה לקבל תמונה ברורה יותר על מצבו. מלבד שימוש במחשב מומלץ לבצע בדיקה מכנית של הרכב לבדיקת תקינות חלקיו השונים כגון: המתלים, הבלמים, מנוע הרכב, מערכת ההנעה, שלדת הרכב ועוד…

כשאתם מבצעים בדיקת רכב לפני קניה בודקים כיצד מערכות הרכב מתפקדות במהירות גבוהה ומפיקים עבורכם דו"ח מפורט וברור על מצב החלקים השונים אשר מעניק לכם תמונה הרבה יותר ברורה על מצבו. דו"ח זה יאפשר לכם לקבל החלטה נכונה יותר על בסיס מידע מדויק ולא על פי תחושת בטן או החלטה שאין לה בסיס.

 

כמה עולה בדיקת רכב לפני קניה?

ביקור במכון המתמחה בבדיקת רכבים לפני קניה עולה בממוצע 500 ש"ח ואם מדובר ברכב מסחרי המחיר הממוצע הינו כפול מזה ויעלה לכם בממוצע 1000 ש"ח. אם תייחסו את המחיר לערך שאתם מקבלים מהבדיקה, בהחלט מדובר בהשקעה חכמה שתעזור לכם לרכוש רכב איכותי יותר שישמש אתכם לטווח רחוק. קחו בחשבון שעלות הבדיקה לא תשתנה גם אם במידה ולא קיבלתם את התוצאות שציפיתן ויתכן באותה המידה שזו תהיה הוצאה גם אם החלטתם לא לרכוש לבסוף את הרכב! כך או כך, עדיף "ליפול" בסכום כזה מאשר להשקיע עשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים על רכב ללא בדיקה ולגלות בדיעבד שעשיתם טעות שלא ביצעתם את הבדיקה בזמן…

 

עוזרים לכם לקבל החלטה נכונה…

עם שירות פיקס קאר תוכלו למצוא בקלות בעלי מקצוע אמינים לרכב תוך ידיעה שאנחנו כבר ביצעו עבורכם סינון והצגנו לכם אך ורק נותני שירות איכותיים, כאלו שאפשר לסמוך עליהם! באמצעות מערכת הסינון שלנו תוכלו לאתר בקלות לפי סוג השירות והעיר מומחה לרכב שיעניק לכם שירות איכותי, אדיב ומקצועי.

שתפו אחרים

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן